صفحه اصلی   ارز دیجیتال را یاد بگیرید   آموزش ارز دیجیتال رایگان   صرافی ارز دیجیتال ایرانی آنلاین و معتبر آشنا شوید!

صرافی ارز دیجیتال ایرانی آنلاین و معتبر آشنا شوید!


با افزایش روزافزون سودهای حاصل از ارزهای دیجیتال افراد زیادی مشتاق به زدن سایت صرافی‌ ارز دیجیتال شده‌اند، به‌گونه‌ای که روزانه شاهد صرافی های ارز دیجیتال ایرانی نوپا زیادی هستیم. اما همین افزایش تعداد سایت‌های آنلاین خرید و فروش ارزهای دیجیتال و صرافی‌های مختلف ما را سردرگم می‌کند که به‌راستی به کدام‌یک از این صرافی‌ها می‌توانیم اعتماد کنیم؟ کدام‌یک از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی خوب هستند؟ کدام‌یک برای معامله کردن مفید است؟ آیا همه این صرافی های آنلاین قابل‌اعتماد هستند و کلاهبرداری نبوده و پول ما از بین نمی‌رود؟ به کدام‌یک از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی می‌توان اعتماد کرد و در آن ترید انجام داد؟ و… همگی سؤالاتی هستند که هنگام انتخاب یک صرافی معتبر ایرانی از ذهن ما عبور می‌کند.

ما در این مقاله قصد داریم که به بررسی صرافی های ارزدیجیتال ایرانی معتبر و ویژگی‌هایی که لازم است برای انتخاب صرافی مناسب بدانیم، بپردازیم؛ بنابراین اگر شما نیز در حوزه ارز دیجیتال فعالیت می‌کنید و یا قصد ورود به این حوزه را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال و صرافی‌ها آشنا شوید.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی آنلاین

همان‌طور که می‌دانید بهترین و معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی باید یکسری ویژگی‌ها را در کنار هم داشته باشند که بتوان به آن‌ها اعتماد کرد و معاملات خود را در آن انجام داد. در زیر به این ویژگی‌های اصلی اشاره می‌کنیم و سپس به بررسی و مقایسه بهترین های صرافی ارز دیجیتال ایرانی می‌پردازیم.


ویژگی‌ های یک صرافی خوب

    میزان کارمزد
    حجم معاملات بالا
    امنیت قابل‌قبول
    رابط کاربری ساده
    مبلغ واریز و برداشت رمزارز

صرافی بیت پین

صرافی بیت پین یک صرافی ایرانی است که تیم آن را گروهی از شرکت‌های مطرح در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت مالی و سرمایه گذاری و حقوقی و تیمی از خبرگان حوزه فناوری و مدیریت مالی تشکیل داده است. امنیت این پلتفرم با استفاده از مجموعه ابزارهای فنی و تکنیک‌هایی مانند Cold Storage و فرآیند احراز هویت دوعاملی به بهترین نحو انجام می‌شود.

ویژگی های صرافی بیت پین صرافی بیت پین

    پشتیبانی از نسخه وب، اندروید و آی یو اس
    پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته ۀنبه صورت تلفنی، چت، ایمیل و سیستم تیکتینگ به صورت آنی و فوری
    پشتیبانی از اکثریت ارزهای معروف و مطرح
    امکان معامله با جفت ارزهای مختلف
    امکان ثبت سفارش به صورت معمولی و شرطی با امکان مشخص کردن حد ضرر و سود
    دارای آکادمی بیت پین برای آموزش کاربران در خصوص اطلاعات مربوط به رمز ارزها و نحوه سرمایه گذاری در آن‌ها
    رابط کاربری آسان و کاربر پسند
    تخفیف در کارمزدها

کارمزدها در صرافی بیت پین

بیت پین به منظور تسهیل در انجام مراحل معاملات و فراهم کردن بستری امن برای جلوگیری از هر نوع سواستفاده، کاربران خود را بر مبنای میزان فعالیتشان در سطوح مختلف کاربری تقسیم کرده‌ است. این سطوح کاربری در میزان کارمزد دریافتی در معاملات مختلف و سقف برداشت روزانه دارایی‌ها تاثیرگذار است.

این سطوح علاوه بر مدارک لازم برای احراز هویت، در میزان کارمزد دریافتی در معاملات مختلف و سقف برداشت روزانه دارایی نیز با یکدیگر متفاوت هستند. به این صورت که هرچه ارزش معاملات شما بیش‌تر شود، میزان کارمزد پرداختی شما نیز کاهش می‌یابد.

صرافی نوبیتکس(پیشنهاد ما )

نوبیتکس اولین بستر دانش‌بنیان تبادل رمزارزها در صرافی های ارز دیجیتال ایرانی با تأییدیه معاونت فناوری ریاست‌جمهوری است. این صرافی به دلیل احراز هویت آسانی که دارد محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین صرافی در بین سایر صرافی های ارز دیجیتال ایرانی معتبر است.

میزان کارمزد معاملات در صرافی نوبیتکس در بازه ۰.۲۵% تا ۰.۳۵% است و بازه محاسبه آن ۳۰ روزه است. میزان کارمزدها در این صرافی ایرانی برحسب میزان معاملات شما مشخص می‌شود که در جدول زیر آورده شده است.

مزایای صرافی نوبیتکس:

    احراز هویت آسان
    دارابودن اپلیکیشن موبایل
    داشتن حساب جدا با کارمزد مناسب مخصوص شرکت‌ها
    طرح ویژه با کارمزد پایین‌تر برای معاملات جفت ارزها
    طرح ویژه با کارمزد پایین‌تر برای افرادی که توسط فرد دیگری دعوت شده‌اند.
    قابلیت معامله تمامی ارزها

معایب صرافی نوبیتکس:

    کارمزد بالا
    احراز هویت با تصویر آخرین قبض خود (در صورتی که قبض کاغذی برای شما صادر نمی‌شود و یا از تاریخ آخرین قبض کاغذی که دارید ۳ ماه گذشته باشد با مشکل مواجه خواهید شد.)

رتبه الکسای نویتکس در ایران ۲۲۵ است اما اطلاعاتی در مورد تاریخ ثبت دامنه آن وجود ندارد.


طرح ویژه با کارمزد پایین نوبیتکس

فرض کنید که یک بازاری مخصوص تریدرها وجود دارد، شما با ثبت درخواست وارد بازار تریدرها می‌شوید. حال اگر در این بازار ترید انجام دهید و تریدر باشید مبلغ ۰.۱% کارمزد به شما تعلق می‌گیرد که این مبلغ کاملاً مبلغ منطقی و مناسبی است.

میکر به کسی گفته می‌شود که بازار ساز است. به‌عنوان‌مثال فرض کنید که به اندازه ۱۰۰ هزار تومان بیت‌کوین داشته باشید و بخواهید بیت‌کوین خود را بفروشید. حال در بازار اعلام می‌کنید که به قیمت n تومان بیت‌کوین خود را می‌فروشید. این معامله شما در لیست ثبت می‌شود تا مشتری پیدا شود.

تیکر به کسی گفته می‌شود که order خرید باشد و اعلام می‌کند که مثلاً من همین‌الان n عدد بیت‌کوین می‌خواهم و در داخل صف نمی‌رود و داخل Maker Book قرار نمی‌گیرد.

اگر شخصی شما را دعوت کند و شما از طریق آن شخص وارد سایت شوید می توانید در کارمزد تمام معاملاتی که انجام می دهید بین ۵ تا ۳۰ درصد از مبلغ کارمزد تخفیف بگیرید.



لطفا به قوانین نشر محتوا در فضای مجازی احترام گذاشته و از انتشار مجدد این فایل ها خودداری کنید.

بازدید : 208
جمعه 03 دی 1400 ساعت 13:58 ب.ظ

نظرات

کد امنیتی رفرش

187
مطلب
+ 83
افراد آنلاین
+33
بازدید امروز
2,544
بازدید دیروز
9,152
بازدید ماه
258,746
بازدید کل
یکشنبه 17 تیر 1403
تقویم روز