صفحه اصلی   بازارهای مالی   بازار فارکس   چرا بازار فارکس؟

چرا بازار فارکس؟


ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاد که وقتی می‌توان با خرید و فروش طلا، دلار، مسکن و یا مشارکت در بورس (که این روزها هم هواداران بسیاری دارد)،

چرا باید وارد بازار فارکس شد؟

1. بدون نیاز به حضوری فیزیکی

شاید شما کارمند باشید، یک کارفرما یا فردی خانه دار. تفاوتی ندارد که در چه جایگاهی هستید و چه کاری انجام میدهید، اما قطعا در طول روز دغدغه‌های بسیار زیادی دارید.
خوبی بازار فارکس برای شما این است که نیاز به حضور فیزیکی شما نداشته و حتی نیاز به صرف وقت روزانه ندارد. شما میتوانید طلا بخرید و صبر کنید تا رشد کند. بدون هیچ استرسی.

2. بدون محدودیت زمانی

این روزها اغلب انسان‌ها کمبود زمان دارند، وقتی از کسی میپرسی چرا کاری را انجام نمیدهی، پاسخ میدهد: وقت نمیکنم. در این بازار این چالش وجود نداشته و نیاز نیست زمان زیادی صرف کنید. بازار فارکس 24 ساعته است، از دوشنبه تا جمعه هر ساعتی از شبانه روز که خواستید میتوانید وارد بازار شوید و خرید و فروش کنید، اینگونه دیگر بهانه‌ای نیست.

3. درآمد دلاری

اگر در کشوری زندگی میکنید که در رکود است و ارز آن در برابر دلار رو به کاهش است، این بازار فرصت فوق العاده‌ای است برای شما. شما میتوانید در بزرگترین بازار مالی جهان، با بیش از 7 تریلیون دلار حجم روزانه، خرید و فروش کنید و درآمد دلاری به دست بیاورید. اینگونه انگار در کشور خود نیستید و در سطح جهانی پول در می‌آورید.

4. دسترسی به دارایی های بی شمار

اگر اندکی دقت داشته باشید، بازارهای جهانی پر از فرصت است. سهام شرکت اپل در دو سال اخیر دو برابر شده است. سهام آمازون در 4 سال اخیر 5 برابر رشد کرده و قیمت طلا نیز از سال گذشته تا کنون، رشد 60 درصدی را تجربه کرده و تمام این اعداد دلاری است! اگر وارد بازارهای جهانی شوید، میتوانید دارایی‌های بسیار زیادی را خرید و فروش کنید و از فرصت‌های مختلف برای کسب سود استفاده کنید.

5. 100 برابر پول خود سرمایه گذاری کنید!

یکی از ویژگی‌های جذاب بازارهای جهانی، اهرم است.


اگر شما 10 دلار پول داشته باشید، کارگزار یا همان بروکر، 990 دلار وام به شما میدهد تا معامله کنید. اینگونه پول شما میشود 1،000 دلار. فرض کنید قیمت طلا به ازای هر انس 1،000 دلار است. شما 10 دلار پول دارید و با استفاده از اهرم، یک انس طلا میخرید.

طلا از قیمت 1،000 دلار صعود میکند و 1،200 دلار میشود. در این صورت شما 200 دلار سود میکنید، ولی در شروع کار، فقط 10 دلار پول داشتید!

6. از پایین آمدن قیمت سود کنید!

سال 2008، اقتصاد آمریکا فرو ریخت و شاخص بورس این کشور بیش از 50 درصد ریزش داشت. یعنی 50 درصد ارزش بازار بورس آمریکا از بین رفت! اما در این میان، افراد زیادی هم میلیونر شدند، فکر میکنید چطوری؟ آن ها در بازار فارکس و آتی، شاخص بورس آمریکا را فروختند و از پایین آمدن قیمت سود کردند. شاید عجیب باشد اما در بازارهای پیشرفته و نوین این امکان وجود دارد.

درباره بازار آتی یا همان CFD نیز در چند عنوان بعدی، توضیح خواهیم داد. اندکی صبور باشید.

ویژگی‌های بالا بخشی از ویژگی‌های جذابی است که باعث میشود سرمایه‌گذاران، جذب بازار فارکس شده و میلیون‌ها انسان در سراسر جهان به این بازار روی بیاورند. در مقالات بعدی خواهیم گفت که کار خود را چگونه شروع کنید و به میلیون‌ها انسانی بپیوندید که با تریدر کردن کسب درآمد میکنند.



لطفا به قوانین نشر محتوا در فضای مجازی احترام گذاشته و از انتشار مجدد این فایل ها خودداری کنید.

بازدید : 646
سه شنبه 07 دی 1400 ساعت 17:19 ب.ظ

نظرات

کد امنیتی رفرش

187
مطلب
+ 16
افراد آنلاین
+376
بازدید امروز
1,946
بازدید دیروز
4,525
بازدید ماه
254,119
بازدید کل
پنجشنبه 14 تیر 1403
تقویم روز