بروکر کیست؟


برای کار کردن در بازارهای جهانی، شما نیاز به یک بروکر یا کارگزار دارید. باید بدانید که بروکر کیست و چگونه میتوانید یک بروکر خوب انتخاب کنید؟ سرعت عمل در خرید و فروش و اطمینان به طرفین قرارداد، امر مهمی است. بروکر دقیقا به همین خاطر ایجاد شده که این اقدام را برای شما ساده کند.


برای کار کردن در بازارهای جهانی، شما نیاز به یک بروکر یا کارگزار دارید. باید بدانید که بروکر کیست و چگونه میتوانید یک بروکر خوب انتخاب کنید؟


فرض کنید شما میخواهید تعدادی از یک کالا مثلا طلا را از بازار فارکس خریداری کنید. بنابراین باید شخصی دیگری باشد که این دارایی را بفروشد تا امکان خرید برای شما مهیا شود. پس لازم است به دنبال افرادی باشید که تمایل دارند طلا را بفروشند. بنابراین پیدا کردن این افراد، انرژی و زمان زیادی را از شما میگیرد. اگر هم پیدا کنید باید خود را به طرف مقابل معرفی کنید و دو طرف هم به اعتماد کنند که پس از انجام معامله پول به حساب طرف مقابل ریخته شود و همیشه این ترس برای طرفین معامله وجود دارد که به دارایی و پول خود برسند.


بنابراین سرعت عمل در خرید و فروش و اطمینان به طرفین قرارداد، امر مهمی است. بروکر دقیقا به همین خاطر ایجاد شده که این اقدام را برای شما ساده کند. بروکر یک بار برای همیشه هویت شما را تایید میکند و بعنوان واسطه، شما را به تعداد بی شماری که قصد انجام معامله دارند، وصل میکند. شما میتوانید از طریق نرم افزار‌هایی که بروکر در اختیار شما میگذارند در کمترین زمان و بدون کمترین استرسی خرید و فروش کنید.


شاید برایتان سوال شود که بروکرها برای چه به ما کمک می‌کنند؟ بروکرها به ازای خرید و فروش‌هایی که انجام میشود، کارمزد دریافت میکنند.



لطفا به قوانین نشر محتوا در فضای مجازی احترام گذاشته و از انتشار مجدد این فایل ها خودداری کنید.

بازدید : 306
سه شنبه 07 دی 1400 ساعت 17:34 ب.ظ

نظرات

کد امنیتی رفرش

187
مطلب
+ 16
افراد آنلاین
+341
بازدید امروز
1,946
بازدید دیروز
4,490
بازدید ماه
254,084
بازدید کل
پنجشنبه 14 تیر 1403
تقویم روز