صفحه اصلی   بازارهای مالی   بازار فارکس   ویژگی‌های بروکر خوب چیست؟

ویژگی‌های بروکر خوب چیست؟


حال چطور میتوانیم بروکر مناسبی را انتخاب کنیم؟ در واقع یک بروکر خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ کمیسیون، اسپرد، پشتیبانی و … از جمله ویژگی‌هایی است که باید به آن توجه کرد.

حال چطور میتوانیم بروکر مناسبی را انتخاب کنیم؟ در واقع یک بروکر خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

1. کارمزد پایین: بروکری که کارمزد پایین‌تری دریافت کند، در واقع حاشیه سود شما را افزایش داده است.

2. عملکرد سریع نرم افزار معاملاتی: برای اینکه بتوانید سود مناسبی به دست آورید و در قیمت مورد نظر فورا وارد معامله شوید، لازم است بروکری را انتخاب کنید که دستورات خرید و فروش شما را بدون هرگونه تاخیر و به صورت آنی انجام دهد.

3. چارت تحلیلی: بروکری باید به شما چارتی بدهد که بتوانید بازار را رصد کرده و ابزارهای متنوع و قدرتمند را نیز در اختیار شما بگذارد تا بتوانید تحلیل مناسبی بر عملکرد بازار داشته و بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید یا فروش بگیرید.

4. پشتیبانی از مشتریان: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بروکر معتبر، این است که به بهترین وجه ممکن پاسخگوی سوالات و مشکلات شما باشد. سرعت و کیفیت در پاسخگویی امری حیاتی برای تریدرها است.

5. دارایی های قابل معامله: هر چقدر بروکر قدرتمندتر باشد، کالاها، ارزها و دارایی‌های بیشتری را برای مخاطبان خود، فراهم خواهد کرد. دسترسی به دارایی‌های بیشتر به معنای قدرت خرید بالاتر و همچنین سود بیشتر برای تریدرها است.

6. اعتبار بروکر: بروکرها تحت نظارت مستقیم و سختگیرانه سازمان‌های مالی هستند. در اصطلاح فنی، به این موسسات رگولاتور گفته می شود. این سازمان‌ها موظف به کنترل عملکرد بروکرها بوده و در حقیقت تضمین کننده کیفیت و صحت خدمات آن‌ها هستند.

به عنوان مثال، در ایالات متحده هر بروکر باید در سه ارگان مالی FCM یعنی Commission Merchant Futures و CFTC یعنی Commodity Futures Trading Commission و NFA یعنی National Futures Association ثبت گردد. داشتن گواهی عضویت در این سازمان‌ها به معنای تایید عملکرد بروکر است.



لطفا به قوانین نشر محتوا در فضای مجازی احترام گذاشته و از انتشار مجدد این فایل ها خودداری کنید.

بازدید : 334
سه شنبه 07 دی 1400 ساعت 17:39 ب.ظ

نظرات

کد امنیتی رفرش

187
مطلب
+ 17
افراد آنلاین
+334
بازدید امروز
1,946
بازدید دیروز
4,483
بازدید ماه
254,077
بازدید کل
پنجشنبه 14 تیر 1403
تقویم روز