Crypto به عنوان یک کلاس دارایی جدید


در درس قبلی آشنا شدید ، شما با ارزهای رمزنگاری شده و متوجه شدید که چرا آنها با ارزهای سنتی متفاوت هستند.

جدا از عملکرد به عنوان نوع جدیدی از "پول دیجیتال" که برای پرداخت کالاها و خدمات استفاده می شود، ارزهای دیجیتال بیشتر به عنوان دارایی های مالی مورد استفاده قرار می گیرند که افراد در آن تجارت یا سرمایه گذاری می کنند .

صنعت مالی سنتی (" TradFi ") هنوز در مورد اینکه آیا کریپتو باید به عنوان " دارایی مالی " در نظر گرفته شود، تقسیم شده است.

استدلال رایج این است که ارزش گذاری آنها غیرممکن است زیرا هیچ درآمد یا سود سهام وجود ندارد، اما دارایی های مالی با مسائل مشابه مانند طلا و سایر کالاها وجود دارد.

من به ارزهای دیجیتال به عنوان یک دارایی مالی نگاه می کنم. به طور گسترده تر، من ارزهای دیجیتال را به عنوان یک طبقه دارایی کاملاً جدید می بینم . (در حال حاضر، یک بسیار سوداگرانه است .) طبقه دارایی

طبقات دارایی دسته‌هایی از سرمایه‌گذاری‌ها هستند که ویژگی‌های مشابهی دارند و رفتار مشابهی مانند سهام ، اوراق قرضه ، کالاها ، املاک و مستغلات و وجه نقد (ارزهای فیات) دارند.

نمونه هایی از کلاس های دارایی

وجود دارد و اکنون… رمزنگاری !

کریپتو نشان دهنده اولین کلاس دارایی واقعاً جدید در چند دهه اخیر است . 🤯

بیشتر ارزهای دیجیتال به جای اینکه صرفاً به عنوان وسیله پرداخت استفاده شوند، مانند پرداخت هزینه غذا در رستوران، برای انجام معاملات سوداگرانه استفاده می شوند یا به عنوان سرمایه گذاری توسط افرادی نگهداری می شوند که انتظار دارند ارزش آنها افزایش یابد.

مشابه بازار فارکس ، که بازار مالی ارزهای فیات وجود دارد است، در حال حاضر یک بازار کریپتو ، یک بازار مالی برای ارزهای دیجیتال ، که در آن هم معامله‌گران و هم سرمایه‌گذاران می‌توانند درآمد کسب کنند.

اما در حالی که بازار فارکس 24 ساعت شبانه روز و 5.5 روز هفته باز است، بازار ارز دیجیتال 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته باز است . هرگز بسته نمی شود!

شرط‌بندی می‌کنند معامله‌گران روی جهت کوتاه‌مدت قیمت‌ها ("سفته‌بازی") در حالی که سرمایه‌گذاران به این امید خرید می‌کنند که ارزهای دیجیتال خاص مورد پذیرش کاربران گسترده‌تر و افزایش ارزش در بلندمدت قرار بگیرند.

افزودن کریپتو به سرمایه گذاران کمک می کند تا سبدهای خود را متنوع کنند . و سرمایه گذاران باتجربه تر کریپتو حتی درآمد غیرفعال ایجاد می کنند . از ارزهای رمزنگاری متفاوتی که دارند،

نیز گفته می‌شود . از آنجایی که رمزارزها دارایی‌های مالی هستند که می‌توانید آنها را سرمایه‌گذاری یا معامله کنید، به آنها « دارایی دیجیتال » یا « دارایی رمزنگاری » یا « دارایی رمزنگاری »


نمونه هایی از Crypto

اولین ارز دیجیتال بیت کوین بود و همچنان بزرگترین و شناخته شده ترین ارز دیجیتال است.

همچنین ارزهای دیجیتال معروف دیگری مانند اتریوم، کاردانو، سولانا، دوج کوین، پولکادوت، لایت کوین، کاسموس و بسیاری دیگر وجود دارند. 

 نمونه هایی از Crypto

برخی شبیه بیت کوین هستند. برخی دیگر مبتنی بر فناوری‌های مختلف هستند یا ویژگی‌های جدیدی دارند که آنها را کاملاً متفاوت از بیت‌کوین می‌کند.

    اصطلاح «ارز رمزنگاری» در واقع گمراه‌کننده است ، زیرا برخلاف بیت‌کوین، بیشتر ارزهای دیجیتال به عنوان ارزهای واقعی عمل نمی‌کنند. 

امروزه، هزاران ارز رمزنگاری شده ایجاد شده‌اند که هر کدام تلاش می‌کنند تا عملکردهای جدید یا بهبود یافته‌ای را از ارزهای دیجیتال قبلی ارائه دهند یا اهداف یا موارد کاربری کاملاً متفاوتی را ارائه دهند.

متأسفانه، بسیاری از آنها واقعاً بی فایده یا حتی بدتر از آن کلاهبرداری های آشکار هستند، اما بسیاری از مردم هنوز آنها را خریداری می کنند.

افراد ساده لوح که وارد دنیای کریپتو می شوند در مورد "سکه ای که نه تنها جهان را تغییر می دهد بلکه کهکشان را تغییر می دهد" می شنوند. 

Galaticoin یک رمزنگاری مخفی است

آنها فکر می کنند: "من باید این Galaticoin را بخرم !"

آنها سکه مشکوک را می خرند و پول خود را بدون درک فناوری زیربنایی می دهند

برای من FOMO وجود ندارد

 

ارز دیجیتال در نهایت بی ارزش می شود.

برخی افراد با ذهنیت اشتباه وارد بازار کریپتو می شوند. آنها بر این باورند که این یک شرط مطمئن است ... که پولی که می گذارند به طور خودکار رشد می کند.

با این ذهنیت، جای تعجب نیست که چرا یک هنرمند کلاهبردار یا شیلر بازار ارزهای دیجیتال امروزی را مانند نگاه یک ببر به گله آهوهای یک پا می بیند.

بسیار خوشمزه فرصت های 

آهوی یک پا

آهو یک پا نباش.

ماموریت من همینه…

«نگذار آهوی یک پا بشوی.»

من دقیقا کی هستم؟ 

منبع:بیبی پیس



لطفا به قوانین نشر محتوا در فضای مجازی احترام گذاشته و از انتشار مجدد این فایل ها خودداری کنید.

بازدید : 94
سه شنبه 30 آبان 1402 ساعت 12:38 ب.ظ

نظرات

کد امنیتی رفرش

187
مطلب
+ 18
افراد آنلاین
+378
بازدید امروز
1,946
بازدید دیروز
4,527
بازدید ماه
254,121
بازدید کل
پنجشنبه 14 تیر 1403
تقویم روز