صفحه اصلی   مقالات   پذیره نویسی   پذیره‌نویسی «آتیه» مفید، اولین صندوق بازنشستگی تکمیلی

پذیره‌نویسی «آتیه» مفید، اولین صندوق بازنشستگی تکمیلی


صندوق سرمایه‌گذاری «آتیه مفید» به عنوان اولین صندوق بازنشستگی تکمیلی در بازار سرمایه ایران، به زودی پذیره‌نویسی می‌شود. سرمایه‌گذاری در این صندوق می‌تواند اندوخته‌ای مناسب برای آینده فرزندان شما یا برای دوران بازنشستگی شما فراهم کند.

برای شرکت در پذیره‌نویسی این صندوق می‌توانید به راحتی قدرت خرید خود در کارگزاری مفید را (به میزان دلخواه و بدون محدودیت سقف مبلغ) به صورت آنی افزایش دهید و به محض شروع پذیره‌نویسی، درخواست خرید خود را از طریق ایزی تریدر یا مفید اپ ثبت کنید. 

حفظ کیفیت زندگی و آرامش در دوران بازنشستگی، به برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری درست ما پیش از رسیدن به این دوران نیاز دارد. از طرف دیگر، سرمایه‌گذاری یک فرآیند تخصصی و زمان‌بر است و لزوما همه افراد یا سازمان‌ها فرصت یا مهارت کافی برای این کار را ندارند.
صندوق سرمایه‌گذاری بازنشستگی تکمیلی «آتیه مفید» با ساختار ویژه خود و به پشتوانه تجربه موفق سبدگردان مفید در مدیریت انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری، می‌تواند نقش موثری در ایجاد شرایط مطلوب دوران بازنشستگی ایفا کند و به‌عنوان یک راهکار هوشمندانه، توسط افراد یا سازمان‌ها برگزیده شود. کارفرمایان نیز می‌توانند با سرمایه‌گذاری در این صندوق‌، به کارکنان‌شان کمک کنند تا برای بازنشستگی خود یک اندوخته مناسب فراهم کنند. این اقدام در ایجاد حس وفاداری کارکنان نسبت به سازمان و همچنین حفظ کارکنان نیز موثر است.

 پذیره‌نویسی «آتیه» مفید، اولین صندوق بازنشستگی تکمیلی


لازم به ذکر است که پذیره‌نویسی این صندوق بدون کارمزد صدور انجام می‌شود ولی ابطال زودهنگام واحدهای آن مشمول کارمزد ابطال خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. 

منبع:کارگزاری مفید



لطفا به قوانین نشر محتوا در فضای مجازی احترام گذاشته و از انتشار مجدد این فایل ها خودداری کنید.

بازدید : 122
پنجشنبه 16 آذر 1402 ساعت 11:07 ق.ظ

نظرات

کد امنیتی رفرش

187
مطلب
+ 14
افراد آنلاین
+343
بازدید امروز
1,946
بازدید دیروز
4,492
بازدید ماه
254,086
بازدید کل
پنجشنبه 14 تیر 1403
تقویم روز